חוות דעת על מסעדת בוצ’רי דה ברילוצ’ה

לקרניבורים שבינינו, מסעדת בוצ’רי דה ברילוצ’ה, השוכנת בלב רמת החייל בתל אביב (שכונה עמוסה במסעדות טובות ואיכותיות), מציעה סעודת מלכים של בשר, יין ושוקולד, כל זאת ברוח המטבח הארגנטינאי מעיירת ברילוצ’ה.

המסעדה מציעה גם קצביה מרשימה, המציגה לראווה את נתחי הבשר השונים, עם אנשי מקצוע אדיבים ומקצועיים, שיענו לכם על כל שאלה ויעזרו לכם לבחור את הנתח ושיטת הצלייה המתאימים ביותר לחיך שלכם. בקצביית המסעדה מתגאים בכך שכל הבשרים מטופלים ומיושנים על ידם, בכדי לרכך את הבשרים ולהביאם לרמת המורכבות האופטימאלית וחידוד הטעמים.

אווירת המסעדה נעימה, אך מעט חשוכה לטעמי (לא ברור לי למה רוב מסעדות הבשרים בארץ מעדיפות לעמעם את התאורה בצורה כה מוגזמת). המלצרים אדיבים ומסבירי פנים וריחות הבשר והשוקולד מתנדפים באוויר ומגרים את מיצי הקיבה.

למנה ראשונה, הזמנו ניוקי תפוחי אדמה ביתי ברוטב עשיר של חמאת מרווה, שמנת ויין לבן, עם נתחים עדינים ורכים להפליא של שקדי עגל. המנה היתה מצוינת. הנויקי היו רכים ונימוכים, ממש נמסו בפה עם כל ביס. שקדי העגל היו עדינים אך ברורים בטעמם ונתנו למנה פאנץ’ מעניין וטעים להפליא.

למנות עיקריות, בחרנו 300 גרם נתח אנטריקוט עשוי מידיום וול, ונתח ניו יורק סטייק (סטייק סינטה על עצם) במשקל 400 גרם, במידת עשייה מדיום.

הבשרים הגיעו לשולחן על גבי מנגל קטן, כדי שחלילה לא יתקררו מידי (קצת פומפוזי מידי לטעמי, ואף מיותר – אלא אם כן מתבצעת הזמנה של מספר רב של בשרים לשולחן, לשיתוף כל הסועדים). התוספות: סלסלת עגבניות טריות, רוטב צ’ימיצ’ורי מסורתי, קלח תירס שנצלה עם הגריל עם מעט חמאה, פירה תפוחי אדמה אוורירי, פלחי תפוחי אדמה צלויים בתנור בסגנון הום פרייז, עגבנייה שלמה צלויה ו-2 בצלים שנצלו אף הם על הגריל.

הבשרים היו פשוט תאווה לחיך. תהליך היישון עשה להם רק טוב; הם היו רכים ועדינים, עם טעמים עזים ועשירים. הנתחים נצלו במידה נכונה והיו עסיסיים מאוד. אין ספק שהם מבינים היטב בבשר. הגענו למקום טוב.

למנה אחרונה, הזמנו סופלה שוקולד שהיה מצויין גם הוא, אבל אי אפשר לשכוח את טעמי הבשר (וגם לא את הניוקי שקדי עגל אגב…).

לסיכום, אם אתם אוהבי בשר כמוני – בוצ’רי דה ברילוצ’ה היא המקום עבורכם. לא תתחרטו.

השורה התחתונה שלנו:

  • מיקום ואווירה: 4 כוכבים
  • שירות: 4 כוכבים
  • האוכל: 5 כוכבים
  • מחיר: 3.5 כוכבים

כתובת: הברזל 4, תל אביב 077-5309600, 077-5309700

נהנת מפוסט זה?
ספר לנו מה דעתך והשאר תגובה או הרשם לבלוג
וקבל עדכונים במייל על מתכונים חדשים וידיעות אוכל!

תגובות פייסבוק

תגובות

כתוב תגובה

Captcha Captcha Reload

דילוג לתוכן
קראו את הפוסט הקודם:
אל תקראו לי בוהריים: בראנצ’ים מומלצים בתל אביב

היא קמה מאוחר, היא יודעת מה היא שווה, והיא רוצה לזלול את העולם. הבראנץ' – ארוחת הבוקר המאוחרת – כבשה...

סגור